La PSD Iasi, CONDUCEREA DEGENEREAZA INTR-O SIMPLA COMANDA!!!

Mihai Chirica vrea sa conduca Partidul Social Democrat, Filiala Iasi la fel cum conducea Directia Tehnica a Primariei Iasi. Girat de Liviu Dragnea, Primarul Iasului doreste sa transforme conducerea PSD Iasi intr-un post de comanda.

Si dupa toate posibilitatile va reusi. La aceasta situatie se va ajunge cu siguranta atata timp cat Presedintele PSD – Liviu Dragnea, ii ameninta cu excluderea, pe toti cei care au un punct de vedere diferit, in interiorul PSD Iasi, fata de Mihai Chirica. – http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/politica/mihai-chirica-a-eu-nu-m-am-luptat-cu-un-alt-partid-politic-eu-totdeauna-m-am-luptat-in-interiorul-propriului-meu-partida–217328613.html

Leave a Reply

